نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
وب سایت آمریکایی از پیشنهاد تلخ منچستری ها خبر می دهد

وب سایت آمریکایی از پیشنهاد تلخ منچستری ها خبر می دهد

در روزهای گذشته رسانه های معتبر اروپایی از رضایت نسبی سران منچستر یونایتد انگلیس برای فروش پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم خود خبر دادند و مدعی شدند که آنها در شرایط فعلی مشکلی با فروش پوگبا ندارند و این درحالی است که یوونتوس جدی ترین مشتری این بازیکن می باشد و شخص پوگبا نیز برای حضور مجدد در یووه ابراز علاقه کرده است.

 

تا اینجا همه چیز بر اساس شرایط مورد نظر یوونتوس و هواداران این تیم می باشد ولی امروز منبع معتبر ESPN مدعی شد که منچستری ها یکی از بازیکنان یوونتوس را هدف قرار داده است.

 

بر اساس این خبر و به نقل از ESPN:

 

منچستریونایتد به دلیخت مدافع هلندی باشگاه یوونتوس علاقه مند است و این در حالی است که او فصل گذشته وارد تورین شد. البته این بازیکن هلندی تنها ستاره سری A نیست که مورد هدف شیاطین سرخ قرار گرفته است زیرا طبق گفته پورتال آمریکایی، کالیدو کولیبالی نیز در لیست خرید باشگاه انگلیسی قرار دارد و به دنبال اسامی مهم و تاثیر گذار برای سال آینده هستند.

 

یوونتوسی ها سال گذشته با رقمی بالغ بر 80 میلیون یورو موفق به خرید دلیخت شدند و او بعد از رونالدو پر درآمد ترین بازیکن یووه می باشد.

 

این منبع معتبر در ادامه نوشت:

 

شیاطین سرخ در اندیشه ی مبادله دلیخت با پل پوگبا، رویای بازار یوونتوس برای تابستان پیش رو هستند و می خواهند از این فرصت نهایت بهره را ببرند و یوونتوس را در یک معامله ی سخت گرفتار کنند.

 

کوریره نیز در این رابطه نوشت:

 

منچستر بسیار مشتاق است تا مبادله ی پوگبا ― دلیخت انجام شود ولی یوونتوسی ها هیچ تمایلی برای این جا به جایی ندارند و ترجیح می دهند که با فروش چند بازیکن، پول خرید ستاره ی فرانسوی را فراهم کنند.

 

توتو نیز به این موضوع پرداخت و گفت:

 

معامله ی حساسی میان سران یوونتوس و منچستر در راه است و سران تیم انگلیسی با اندیشه های متفاوتی به سراغ یوونتوسی ها خواهند آمد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: